جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: ملت و رهبری و مسئولین از تهدید دشمن نمی ترسند بلکه در مقابل دشمن قد علم می کنند. پیام نمازجمعه نصر، وحدت و ایستادگی و پیروزی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه دیر، عصر امروز در جمع مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دیر، با اشاره به روز جهانی کودک، اظهار داشت: کشورهایی که دم از حقوق کودکان می‌زنند جنایات و کشتار کودکان و زنان در غزه را نمی بینند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از گذشت یکسال از عملیات طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیم خورده است، افزود: این رژیم با وجود جنایات و نسل کشی به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است و این روزها همچون سگ هار در لبنان و سوریه جنایت می کند. اینها نشانه قدرت نیست بلکه از سر استیصال است.

امام جمعه دیر با اشاره به دفاع حزب الله با تمام توان از مردم غزه به رهبری سید حسن نصرالله، گفت: رژیم صهیونیستی فکر می کرد با ترور سید حسن نصرالله، حزب الله ضعیف می شود در حالی که حزب الله مقاوم تر ایستاده و ضربات شدیدتری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

وی عنوان کرد: اگرچه ما بخاطر از دست دادن دبیرکل حزب الله عزادار هستیم ولی سید حسن نصرالله مکتب و راه و جریان فکری است که با بمباران و بمب های سنگرشکن نمی توان آن را از بین برد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: مکتب شهید سید حسن نصرالله ماندگار خواهد بود و رهروان او راهش را ادامه می‌دهند و رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به ۷۰ سال قبل برگردانده است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی که زمانی رویای از نیل تا فرات را در سر می پروراند، امروز با حمایت کشورهای غربی بویژه آمریکا بعد از گذشت بیش از ۷ دهه از موجودیت خود دفاع می کند.

امام جمعه دیر با اعلام اینکه افسانه شکست‌ناپذیری این رژیم در تمام دنیا پایان یافته است، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدهای رژیم صهیونیستی ترسی به خود راه نمی دهد و دیدیم که رهبر انقلاب خود نمازجمعه نصر را اقامه کردند و پیوند ناگسستنی امت و امام به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این نمازجمعه آرامش، عزت و امنیت را به جهانیان مخابره کرد، خاطرنشان کرد: ملت و رهبری و مسئولین از تهدید دشمن نمی ترسند بلکه در مقابل دشمن قد علم می کنند. پیام نمازجمعه نصر، وحدت و ایستادگی و پیروزی بود.

حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر از نیروهای مسلح بخاطر عملیات وعده صادق ۲ و از مقام معظم رهبری به خاطر تدبیر در بعهده گرفتن فرماندهی جنگ نرم، عنوان کرد: این نمازجمعه در سراسر جهان اسلام آثار و برکات خوبی گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha